مدیرعامل اتوبوسرانی تهران خبر داد

ورود500 اتوبوس نو داخلی تا آخر سال

ورود500 اتوبوس نو داخلی تا آخر سال

به گزارش بکسیها، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود ۵۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان تا آخر سال اطلاع داد.


مهدی علیزاده در گفتگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت ورود اتوبوس های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اظهار داشت: از آغاز مدیریت دوره ششم شهری تابحال ۱۰۵۰ دستگاه اتوبوس نوسازی شده است.
وی در مورد سر انجام تولید اتوبوس های داخلی و ورود آنها به ناوگان با اشاره به اینکه تابحال ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تولید داخل تحویل شهرداری تهران شده که در ناوگان فعال می باشند، اظهار نمود: طبق وعده تولیدکنندگان داخلی اتوبوس تا آخر سال از محل قرارداد ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس داخلی، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر تحویل می دهند و تا پایان شهریورماه سال آینده هم تمام اتوبوس های باقی مانده هم تحویل شهرداری تهران خواهد شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه شرکتهای خودروساز داخلی متحد شدند که تا پایان شهریورماه سال آینده ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس تولید داخل تحویل شهرداری تهران دهند، اظهار داشت: قرارداد شهرداری تهران ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس بود که بر این اساس۱۰۰۰ دستگاه تا آخر سال و ۱۵۰۰دستگاه اتوبوس باقی مانده هم تا شهریورماه سال آینده تحویل داده می شود و اگر بدقولی نکنند، بر مبنای زمانبدی وارد ناوگان می شود.
علیزاده با اشاره به اینکه ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی چینی هم پیشبینی می شود که در نهایت تا پایان مهر ماه وارد کشور شوند، خاطرنشان کرد: اتوبوس های برقی در خطوط عادی فعالیت خواهند داشت.
او همینطور در رابطه با کمبود راننده اتوبوس با عنایت به ورود اتوبوس های جدید داخلی و خارجی در تهران، اظهار داشت: بطور قطع کمبود راننده اتوبوس داریم؛ اما فرایند دریافت دریافت گواهینامه پایه یک طولانی است و غریب ۶ الی ۸ ماه زمان می برد تا رانندگان بتوانند گواهینامه پایه یک دریافت کنند که طی هماهنگی با پلیس راهور و مرکز صدور گواهینامه و با استفاده از ظرفیت واحد آموزش شرکت واحد اتوبوسرانی، قول دادند که این زمان را به حداقل برسانند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اضافه کرد: وعده دادند که فرایند آموزش و صدور گواهینامه رانندگان پایه یک به یک یا دو ماه می رسد و با انجام این مهم، بخشی از مشکل کمبود راننده حل می شود و فرآینده جذب راننده از سه ماه قبل شروع شده است و همین جا اعلام می کنم که شرکت واحد اتوبوسرانی آمادگی جذب راننده اتوبوس را دارد.



منبع:

1403/07/04
09:02:01
0.0 / 5
80
تگهای خبر: آموزش , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد