معاون شهردار تهران اعلام كرد

آخرین وضعیت پروژه های تقاطع جنت آباد-آبشناسان و حکیم-تعاون

آخرین وضعیت پروژه های تقاطع جنت آباد-آبشناسان و حکیم-تعاون

بکسیها: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران جزییات پروژه های تقاطع جنت آباد-آبشناسان و تقاطع حکیم-تعاون را تشریح نمود.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، هادی حق بین درباب تقاطع آبشناسان-جنت آباد مطرح کرد: تقاطع آبشناسان و جنت آباد زیرگذری است که درگیر معارضین تاسیساتی از نوع زیر سطحی و رو سطحی است. تقریباً هر دو هفته یک دفعه شخصا از پروژه بازدید می کنم، می توان گفت طی یک ماه گذشته اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.
وی ادامه داد: درباره ی جابجایی جداره کارگاهی شرکت مترو باید با شرکت بهره برداری مترو توافقی منعقد می شد که خوشبختانه این امر صورت گرفت و جداره ها جابجا شدند.
حق بین با اشاره به این که لوله های گاز در محل پروژه تامین شده و عملیات اجرائی شروع شده است، اظهار داشت: طبیعتا عملیات اجرائی پروژه زمان بر است. بمحض این که امکان جابجایی لوله گاز و لوله آب را نیز فراهم نماییم، سرعت پروژه افزایش خواهد یافت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره ی زمان بهره برداری پروژه تقاطع جنت آباد-آبشناسان اظهار داشت: ما پیش بینی می نماییم که بتوانیم در اواخر پاییز پروژه را آماده بهره برداری نماییم. پروژه سنگینی است؛ اما حتما در یک ماه آتی شاهد تغییرات جدی در بحث عرشه پل و تأسیسات آن خواهیم بود.
حق بین درباره ی تقاطع حکیم-تعاون نیز اضافه کرد: برای اجرای این پروژه موانعی وجود داشت که به جهت هماهنگی عملیات اجرائی این موانع رفع شده است. این پروژه موضوعات خاص ترافیکی و تاسیسات زیرسطحی نیز دارد. اجرای پروژه تقاطع حکیم-تعاون تازه شروع شده و هم اکنون فاز مقدماتی اجرائی آنرا دنبال می نماییم.
طبق گزارش سایت شهر، او در آخر اظهار داشت: در پروژه تقاطع حکیم-تعاون نیز ظرف ۲ الی ۳ ماه آتی شاهد افزایش سرعت عملیات اجرائی خواهیم بود. پروژه ابهامات زیادی در بحث تاسیسات دارد که درحال شناسایی و رفع آن ها هستیم.



1403/03/23
16:08:02
0.0 / 5
261
تگهای خبر: پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد