بازداشت بیشتر از ۶۰۰ سارق و مالخر در کشور طی ۳ روز

بازداشت بیشتر از ۶۰۰ سارق و مالخر در کشور طی ۳ روز

بکسیها: به گزارش بکسیها، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری بیشتر از ۶۰۰ سارق و مالخر در اجرای مرحله اول طرح عملیاتی مبارزه با سارقان اماکن در کشور اطلاع داد.



به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مرحله اول طرح مبارزه با سارقان اماکن خصوصی و دولتی در اواخر تیر ماه سالجاری به مدت سه روز در استانهای سراسر کشور با محوریت پلیس آگاهی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان اماکن به صورت کاملا متمرکز در سطح کشور انجام شد، اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و اقدامات پلیسی ۵۸۷ نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: در بازجویی های انجام شده توسط کارآگاهان، سارقان به بیشتر از ۸۳۰ فقره سرقت در این خصوص اعتراف کردند که متهمان دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی عرضه شدند.

وی همینطور از دستگیری ۳۷ مالخر هم در این رابطه اطلاع داد و اظهار داشت: پلیس با کسانی که مبادرت به فروش اموال مشکوک کتند، قاطعانه برخورد کرده و به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

اکبری تصریح کرد: برای جلوگیری وقوع سرقت از اماکن خصوص و دولتی نکات بسیار زیادی وجود دارد که صاحبان آن می توانند با تجهیز ایمنی ساختمان مانند دزدگیر، دوربین های مدار بسته، رعایت اصول ساخت همانند راه های ورودی مکان و همینطور توجه به هشدارهای پلیس در این حوزه را مد نظر قرار دهند.





منبع:

1403/05/01
13:16:14
0.0 / 5
282
تگهای خبر: دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد