چمران:

هدف قرار گرفتن قلب تلاویو یک پیروزی است

هدف قرار گرفتن قلب تلاویو یک پیروزی است

بکسیها: به گزارش بکسیها، رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: هدف قرار دادن مناطق حساس نظامی در قلب سرزمین های اشغالی با موشک های پیشرفته و پیمودن مسیر ۲۰۰۰ کیلومتری و گذر از موانع تسلیحاتی یک پیروزی بزرگ است.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، مهدی چمران در دویست شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع حرم، به نامگذاری ۲۷ شهریور ماه، بنام روز ملی شعر و ادب پارسی در تقویم رسمی کشور اشاره نمود و در اینباره اظهار داشت: زبان و ادبیات فارسی نه تنها یکی از گنجینه های فرهنگی و تاریخی پرارزش ایران و از غنی ترین و زیباترین زبان های ادبی شناخته می شود، بلکه به عنوان یک هویت ملی و مکتبی ما هم هست؛ این روز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شاعر بزرگ و بلند آوازه ایران استاد محمدحسین شهریار و به پاس خدمات پرارزش وی به فرهنگ و ادب ایران زمین تعیین شده است. همه ما برای زنده نگه داشتن این هویت ملی باید تلاش نماییم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول و آغاز هفته وحدت که مصادف با میلاد حضرت رسول اکرم (صلی الله ضد و آله) و امام جعفر صادق(علیه السلام) است را به همه مسلمین جهان تبریک گفت و ضمن اشاره به نامگذاری این روز بنام اخلاق و مهرورزی اظهار داشت: مهرورزی از زیباترین آموزه‏ های اخلاقی است که نقش سازنده و مؤثری را جهت گرایش انسان‏ها به سمت حق و عدالت ایفا می کند.
او همینطور با یادآوری روز ۳۱ شهریور ماه، سالروز دفاع ۸ ساله امت اسلامی ایران در مقابل تجاوز همه‌جانبه دشمنان، آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
چمران با استقبال از اقدام نظامی اخیر کشور انصارالله یمن، در مبارزه با جنایت و نسل کشی های رژیم صهیونیستی و مورد برخورد قراردادن منطقه یافا (تل آویو) با موشک بالستیک فراصوت، در واکنشی اظهار نمود: هدف قرار دادن مناطق حساس نظامی در قلب سرزمین های اشغالی با موشک های پیشرفته و پیمودن مسیر ۲۰۰۰ کیلومتری و گذر از موانع تسلیحاتی یک پیروزی بزرگ است.
وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل که در کنار حمایت های کامل آمریکا و کشورهای غربی مدعی است از بالاترین و به روزترین تکنولوژی های نظامی دنیا برخوردار است، در مقابل موشک های یمنی ها ذلیل شده است و این برای جهان اسلام و کشورهای ناهی ظلم و ستم یک موفقیت بزرگ محسوب می شود؛ امیدواریم این رژیم متوجه شود که دورانش به سر رسیده و محکوم به نابودی است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با ابراز تأسف از استمرار جنایات خود ضد ملت مظلوم فلسطین، به رغم مخالفت های مردم دنیا حتی ملت کشورهای حامی اسرائیل، در مورد این نسل کشی ها اظهار داشت: متأسفانه شمار شهدای غزه از ۴۱ هزار نفر فراتر رفته و تعداد زخمی ها از ۴۶ هزار نفر عبور کرده است.
وی تصریح کرد: در این میان متأسفانه سازمان های بین المللی نه تنها این جنایات را تقبیح نکرده و واکنشی نشان نداده اند، بلکه این کشتارها را حمایت هم می کنند و همچنان فلسطینیان را با سلاح های آمریکایی و بمب های ارسالی کشورهای غربی به شهادت می رسانند؛ ملت های دنیا بداند که دولت هایی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی کشورهای حامی این رژیم در منطقه همگی در این کشتارها شریک هستند.
چمران در تقبیح جنایات رژیم صهیونیستی و کشتارهای وحشیانه مردم غزه به سخنان روزهای گذشته رئیس جمهوری اسلامی ایران در مورد لزوم اتحاد میان مسلمین و کشورهای اسلامی اشاره و بیان نمود: بارها تاکید شده که اگر مسلمانان جهان در مقابل زیاده خواهی ها و وحشی گری های رژیم صهیونیستی با هم متحد واقعی باشند آنها هیچ گاه توان چنین اقداماتی را نخواهد داشت؛ تعداد مسلمانان جهان به حدی است که به سادگی می توانند اثرات این رژیم جعلی را از سراسر کره زمین پاک کنند، اما متاسفانه آنها یا سکوت می کنند و یا حتی برخی با آنها همکاری دارند.
وی در واکنشی بر مبنای آغاز فعالیتهای اقتصادی در خیابان ۳۰ تیر این دفعه با برگزاری غرفه های صنایع دستی با انتقاد از طرح این مورد اظهار داشت: اولاً ما تلاشهای بسیاری صورت دادیم تا این معضل و تصمیم غلط حل شود و چالشی که برای مراکز اطراف این خیابان همچون بیمارستان، وزارت خارجه، کتابخانه ملی و... به وجود آمده بود مرتفع شود؛ دوما این که آنجا خیابان است و نمی شود که مغازه شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این انتقاد خود تصریح کرد: اگر این کار را می خواهند انجام دهند باید مصوبه داشته باشند؛ باید این موارد در طرح تفصیلی آورده شود، نه این که همچون دوره های قبل شهردار منطقه ۱۲ تصمیم بگیرد و سالها مردم را گرفتار ناراحتی و گرفتاری کند.
چمران خطاب به مطرح کنندگان این مورد خاطرنشان کرد: آیا تکرار یک تصمیم غلط کافی نبود؟ ما بشدت مخالف هستیم چون که در دوره های گذشته هم این اتفاق رخ می داد اما مورد تصویب هیئت بررسی هم قرار نگرفت.
وی تاکید کرد: در دوره گذشته هم می خواستند دو خیابان را بعنوان زیست شبانه معرفی کنند که خوشبختانه مورد تایید هیات بررسی هم قرار نگرفت و عملیاتی نشد؛ ازاین رو بنده با همه تلاش هایی که برای برقراری باردیگر این چنین فعالیتها می کنند این کار را ممنوع و مغایر قانون می دانم.




منبع:

1403/06/27
12:34:20
0.0 / 5
38
تگهای خبر: باتری , تكنولوژی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد