طرح مهرواره لبخند آرمان ویژه کودکان فردا

طرح مهرواره لبخند آرمان ویژه کودکان فردا

بکسیها: به گزارش بکسیها، دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت لطمه های اجتماعی کلانشهر تهران اظهار داشت: برنامه طرح مهرواره لبخند آرمان در امتداد حمایت و ارتقای حقوق خردسالان در روز جمعه انجام می شود.


به گزارش بکسیها به نقل از ایسنا، عبدالمجید رحمانی دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت لطمه های اجتماعی کلانشهر تهران مطرح کرد: در امتداد حمایت و ارتقای حقوق خردسالان خصوصاً خردسالان بازمانده از تحصیل، خردسالان بدسرپرست و بی سرپرست و تحقق هدفمند آرزوهای خردسالان کار و خیابان، برنامه مهرواره لبخند آرمان با مشارکت شهرداری تهران، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دادگستری، سازمان صدا وسیما، قوه قضائیه، سازمان بهزیستی، اداره امور اتباع و مهاجرین، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سایر دستگاه های همکار انجام می شود.
وی ادامه داد: این برنامه در روز جمعه مورخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ بامداد الی ۱۲ ظهر با حضور هنرمندان و چهره های فعال فرهنگی و ورزشی کشور در بوستان لاله واقع در بلوار کشاورز اجرا می شود.
رحمانی در آخر اشاره کرد: برنامه مهرواره لبخند آرمان با اجرای برنامه های ورزشی و تفریحی، شرکت در کارگاه های مهارتی، ویژه برنامه های مهرواره و سخنرانی مسئولین دستگاهها، مراسم گلریزان، رونمایی از طرح پشتیبانی از خردسالان کار در هفته ملی کودک و پذیرایی هم راه است.
به گزارش سایت شهر، قابل اشاره است که شهروندان می توانند به همراه خانواده و خردسالان خود با حضور در بوستان لاله از امکانات فضای بازی و تفریحی فراهم شده بهره برده و یا برنامه مهرواره لبخند آرمان که بصورت زنده از رادیو تهران و شبکه های تلویزیونی پخش می شود، همراه شوند.



منبع:

1403/07/19
12:19:51
0.0 / 5
77
تگهای خبر: آموزش , بازی , دستگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد