با حضور وزیر دادگستری؛

شروع مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان تعزیرات حکومتی

شروع مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان تعزیرات حکومتی

بکسیها: بکسیها: مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور وزیر دادگستری شروع شد.



به گزارش بکسیها به نقل از مهر، مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری بامداد امروز ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۳ شروع شد.
احمد اصانلو رییس سابق تعزیرات حکومتی اظهار داشت: سه سال قبل در همین ایام در اینجا حضور پیدا کردیم، همه دوستان شاهد وضعیت سازمان تعزیرات بودید، این سازمان را در حالی تحویل گرفتیم که رییس شعبه مستقر نداشت. اختیارات و مجازاتی که بازدارنده نبود از مسائل آن روزها بود.
وی اضافه کرد: در آغاز مسیر هشت راهبرد معرفی کردیم. نخستین راهبرد ارتقای جایگاه تعزیرات میان نهادهای تنظیم گر بود. در کوتاه مدت نیز از ظرفیت سران قوا برای ارتقای جایگاه استفاده کردیم. حضور مؤثری تعزیرات در بازار بسیار ملموس بود و این جز تلاش مدیران ما در استانها نبود. تسهیل دسترسی مردم به خدمات سازمان به عنوان راهبرد دیگر بود. مشکلات سامانه ۱۳۵ نیز مشکلاتی داشت که برطرف شد. راهبرد بعدی نیز ساماندهی جذب استخدامی بود که آن هم انجام شد. وی ادامه داد: بزرگترین مشکلی که در این چندین سال داشتیم، هم در بحث جذب و استخدام، حقوق و دستمزد همکاران بود. ساختمان سازمان مورد تأیید سازمان استخدامی نبود. با ساختاری مواجه بودیم که مجوز جذب نیروی انسانی و توسعه تعزیرات با این مشکل گره خورده بود. خوشبختانه با تلاش مدیران و همکاران این مشکل امروزه حل شده است. ۴۰۰ نفر مجوز جذب نیروی کاری را گرفتیم و هم اکنون منتظر اعلام آگهی و آزمون سراسری هستیم که در آبان ماه مقرر است صورت گیرد. در بحث توسعه و تأسیس اداره تعزیرات نیز مشکل داشتیم که خوشبختانه حل شد. اصانلو افزود: راهبرد بعدی تکریم وضعیت کارکنان بود، با کوشش های که در بحث رفاهی و پاداش صورت گرفت رضایت همکاران را در این مورد شاهدیم. راهبرد بعدی ارتقای آموزش شعب بود. هوشمند سازی و ارتقای سامانه ها از کارهای اساسی در این دوره بود. همین طور درباب رتبه سازمان جهش بسیار خوبی را داشتیم. در بحث پنجره خدمات الکترونیک نیز خدمات خودرا صد در صد انجام دادیم و جز دستگاه های برتر بودیم. رییس سابق تعزیرات حکومتی بیان داشت: بزرگترین چالش فقدان رییس شعبه برای ما بود که اگر انتصاب رییس شعبه اتفاق نمی افتاد با این بحران همچنان مواجه بودیم. در این دوره سعی کردیم حتی خارج از وقت اداری نظارت گشت ها را ادامه دهیم و برمبنای شعار سال پیش رفتیم. درباب اجرای احکام از حیث عملکرد ۱۵ هزار میلیارد وصولی داشتیم و بالاتر از ۲ میلیون پرونده به آنها رسیدگی شد. در این دوره کوشیدیم نقش مؤثری بر بازار داشته باشیم. وی اظهار داشت: عملکرد ما تأثیر بر اعتقادات و نظام خواهد داشت و ما با این نگاه کوشیدیم در بحث بی انضباطی و کم کاری در شعب مشکلات را برطرف نماییم.
خبر درحال تکمیل است.

1403/07/22
08:42:03
0.0 / 5
64
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دستگاه , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران بکسیها در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
بکسیها - اخبار اجتماعی
baxiha.ir - مالکیت معنوی سایت بکسیها متعلق به مالکین آن می باشد